تولید سالم، زندگی سالم

محصولات

صنایع غذایی روزبه شکلات با انتخاب مواد اولیه مرغوب و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، موفق به تولید محصولات با کیفیت شده است.محصولات متنوع این شرکت در دو گروه اصلی شیرینی و شکلات دسته بندی می شود.

شیرینی
گروه محصولات شیرینی فلورا، شامل انواع کرم های مغزی، محصولات پوششی، محصولات تزئینی، خامه های قنادی، پودر کیک ها، طعم دهنده ها، بهبود دهنده ها و ...
شکلات

گروه محصولات شکلات فلورا شامل انواع شکلات های کامپاند، کرم کاکائو، شکلات های پوششی، شکلات های تزئینی و ...

درباره ما

صنایع غذایی روزبه شکلات از سال ۱۳۷۴، فعالیت خود را در زمینه تولید مواد اولیه قنادی آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر دانش فنی، تجهیزات، خلاقیت و نوآوری، همواره موفق به تولید محصولات متنوع و با کیفیت پایدار برای متخصصین این صنعت گردیده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری های پیشرفته در تولید، توجه به نیاز مشتریان و همکاری با متخصصان برجسته، صنایع غذایی روزبه شکلات را به شریک تجاری منتخبی برای صاحبان صنایع کیک، شیرینی و شکلات تبدیل کرده است. امروزه صنایع غذایی روزبه شکلات در فضایی به وسعت ۲۵۲۰۰ متر مربع با ارائه برند فلورا، انتخابی مطمئن برای حرفه ای ها در زمینه شیرینی و شکلات می باشد. محصولات متنوع و با کیفیت فلورا، به همراه پشتیبانی کارشناسان مرکز آموزش و واحد تحقیق و توسعه، با ارائه راهکارهای سریع و مناسب، بستری مطلوب برای پاسخگویی به نیاز مشتریان می باشد.

بیشتر بدانید
deconsult image

نوآوری

دپارتمان تحقیق و توسعه صنایع غذایی روزبه شکلات با در اختیار داشتن آزمایشگاهی مجهز و با تکیه بر دانش فنی و تکنولوزی روز دنیا، در توسعه سبد محصولات و ارتقاء کیفیت محصولات این شرکت، نقش موثری را ایفا می نماید. متخصصین این دپارتمان، همیشه پذیرای نقطه نظرات مشتریان می باشند و همواره کوشیده اند تا با بهره گیری از سلایق آنان، محصولات متنوع با کاربرد آسان به ایشان ارائه دهند.

نوآوری های ما

مرکزآموزش

صنایع غذایی روزبه شکلات همواره خود را متعهد می داند تا در کنار تامین نیاز مشتریان، رضایت آنان را نیز کسب نماید. مرکز آموزش این شرکت با هدف پشتیبانی مشتریان و ارائه آموزش و راهکارهای خلاقانه به ایشان طراحی شده است. با این هدف دائما دانش و تخصص خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با ایجاد پویایی و رونق در کسب و کار ایشان، ورودشان به دنیای حرفه ای ها آسان تر شود.

آموزش ها
deconsult image